VAN STORYTELLING NAAR STORYDOING

VOOR WIE IS HET? 

Deze pressure cooker session over de StoryDoing Strategy is het meest geschikt voor... Drop-outs, school verlaters, Mkb-ondernemers, storytellers, marketeers, creatieven, kunstenaars, starters en communicatie- sales professionals.

Storydoers zien een duidelijk verschil tussen projecten/bedrijven/leiders die enkel hun verhaal vertellen (Storytelling) en projecten/bedrijven/leiders die hun verhalen doen (StoryDoing).

Voordelen van StoryDoing Companies:

• StoryDoing inspireert mensen om mee in actie te komen
• StoryDoing vergemakkelijkt het maken van keuzes
• StoryDoing wakkert de creativiteit aan in je organisatie
• StoryDoing geeft hoge belevingswaarde dus onderscheidend vermogen
• StoryDoing levert je een goede reputatie
• StoryDoing geeft positievere social media aandacht
• StoryDoing minder investeringen aan mediakosten
• StoryDoing helpt investeerders makkelijker binnenhalen en geeft meer succes bij crowdfunding

DOE JE MEE?

Bij vijf inschrijvingen plannen we een bijeenkomst van een middag, hou rekening met een beetje uitloop naar de avond. Ik neem je dan mee in een pressure cooker sessie.
Ik laat je ervaren wat het verschil is tussen Storytelling en StoryDoing strategy.
Daarna kun je in je eigen werk je voordeel hiermee halen. Als je eenmaal de basisprincipes door hebt wil je niet anders meer :)

WAT KOST DAT? Ik reken voor deze sessie € 400,- p.p. 

De opbouw van de sessies zijn simpel: 
We starten altijd met een schrijfsessie gebaseerd op het "StoryBeing-model". Daarna gaan we de fase van Storytelling in en eindigen we met de stap naar StoryDoing en StoryValue. 

Dit alles in knetter hoog tempo en in co-creatie met de andere deelnemers.
Als jij je vraagstuk meeneemt... dan ga je altijd met een koers en nieuwe inzichten naar huis.