ron-website.jpg

JIJ MAAKT UIT!

Ik inspireer jou, door “wie jij bent” of wie je bedrijf of merk is op een passende en daardoor onderscheidende manier zichtbaar te maken.

Ik heb gekozen gekozen voor een betekenisvol creërend leven.  Mijn carrière is gegroeid van DokaRat, Studio Manager, Art- Director, Creative Director van verschillende B-to-B marketing, freelancer voor  communicatie bureau’s in een tijd dat dat nog hot was…

Nu noemt ik mijzelf… Business Creative. In de praktijk vertaald zich dat door naar een rol als mini-multi ondernemer en ambassadeur. Ik ben vooral emotioneel en/of juridisch aandeelhouder van meerdere betekenisvolle organisaties, concepts en start-ups.

o.a. Hellotomorrow, Level-vijf, Ithaka-academie, Rijnlandspel, Purpose Parade, Betekeniscafe Rotterdam, Identitystorm, Gebouwenluisteraars, Spirit-of-Rotterdam en Ingenieurs op Zuid.

Elke organisatie heeft en Chief Story Officer (CSO) nodig!  Ingegeven door het idee dat veel CEO’s niet meer weten te inspireren. Op een paar na… en die hebben dan ook succes. Ik zie mijzelf als de ideale tweede man naast CEO's.

Mijn nieuwste uitdaging is het schrijven van een boek “StoryDoing”. Een doe boek voor betekenisvol ondernemerschap. Als je StoryDoing in een hokje wilt plaatsen, dan kom je uit bij de stroming die de betekeniseconomie aanhangt. Samen met vriend en mede-auteur Jan-Peter Bogers weet ik zeker dat “StoryDoing” genomineerd zal worden voor managementboek van het jaar 2017. 

Tags: #senior #master #creative #vrijdenker #medicijnman #betekeniseconomie #positionering #storydoing

Ron van Gils

 
Hieronder enkele bedrijven waar ik actief ben als ondernemer, vrijdenker, marketeer, inspirator, visionair en coach.
Een goed verhaal doe je.

Een goed verhaal doe je.

Wij ontwikkelen werk, innoveren producten, waar mensen zich ontwikkelen.


Wij ontwikkelen werk, innoveren producten, waar mensen zich ontwikkelen.

Creative Company: Branding - concepting - design


Creative Company:
Branding - concepting - design

Ithaka Academy - your way home.


Ithaka Academy - your way home.

Nog voordat een aanbesteding uitgeschreven wordt. Conceptueren wij leegstand.  

Nog voordat een aanbesteding uitgeschreven wordt. Conceptueren wij leegstand.

 

MINDSET
Ik zie je als een held, die het podium pakt en medespelers aan je visie weet te binden. Om vervolgens met hen de uitdagingen aan te gaan die op ons pad liggen. De beren op de weg overwinnen. De ondernemende toekomst die schrijven we samen... met elkaar.