35502-400.jpg

Ron van Gils

is identiteitsmarketeer en designer. Hij noemt zichzelf Business Creative om binnen organisaties de vrije rol te kunnen pakken. Zo werkt hij als sidekick naast leiders van organisaties, met wie hij snel tot de kern van de zaak komt. Zijn stijl is holistisch, inspirerend en uitdagend.

Zijn rol is die van de vernieuwer, met expertise op creativiteit en organisatie-verhalen. Zijn focus op betekenisgeving: “Dat is waarom mensen van je kopen en bij je willen werken”. Je komt hem vooral tegen bij verandertrajecten of herpositioneringen. Waar hij teams en professionals binnen de gestelde kaders anders leert denken en doen. Als designer is hij in staat de toekomst van organisaties te visualiseren. Dat helpt bij het inzetten van de vernieuwing.

Ron: “Goed leiderschap behoort zich  te richten op primaire acties die voortkomen uit een fundamentele visie (oerverhaal). Een organisatie moet zodanig gefaciliteerd en vormgegeven worden dat al deze primaire acties waargemaakt kunnen worden. Voorwaarde hierbij is dat iedereen de ruimte krijgt, de visie begrijpt, aan kan én daardoor zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.”

Ron van Gils

 
Hieronder enkele bedrijven waar ik actief ben als ondernemer, vrijdenker, marketeer, inspirator, visionair en coach.
Een goed verhaal doe je.

Een goed verhaal doe je.

Ithaka Academy - your way home.


Ithaka Academy - your way home.

Werkgelegenheid stimuleren op Rotterdam Zuid.  

Werkgelegenheid stimuleren op Rotterdam Zuid.

 

MINDSET
Ik zie je als een held, die het podium pakt en medespelers aan je visie weet te binden. Om vervolgens met hen de uitdagingen aan te gaan die op ons pad liggen. De beren op de weg overwinnen. De ondernemende toekomst die schrijven we samen... met elkaar.